Sweden Launch Gallagher

Konferens på Starby Hotell

Vi sydde ihop en take-over på Starby Hotell i Vadstena med ett genomtänkt innehåll från start till mål.


Den tredje april 2023 lanserades det globala varumärket Gallagher i Sverige, som idag är ett av världens största företag inom försäkringsförmedling och riskhantering. Det var nu dags att samla hela teamet på 65 medarbetare och eftersom de största kontoren i dagsläget är Stockholm och Göteborg, ledde det oss till en anläggning som låg mitt emellan, nämligen Starby.

Vårt uppdrag var att förvandla Starby hotell till Gallaghers hem under två dagar. En stor genomgång av företaget, nya roller och företagets struktur presenterades och dagen övergick sedan till en kväll fylld av firandet av Sverigelansering.

Information om Sweden Launch Gallagher

Från 5 olika kontor skulle 65 personer ta sig till Starby Hotell för att spendera ett fullspäckat dygn tillsammans! Med tanke på den aktuella Sverigelanseringen, så känner inte medarbetarna varandra. Därför var det största fokuset på gemenskap under både planering och utförande. Men de skulle självklart även få ta del av en genomgång av företaget, nya roller, företagets struktur samt ett stort firande av den stora Sverigelanseringen!

  • 65 personer
  • 2 dagar
  • 2 medföljande projektledare
  • 20 nedlagda projekttimmar
  • 12 inblandade leverantörer
  • Transport från 5 olika destinationer
  • Trycksaker
  • Goodiebags
  • Lanseringskväll med körschema
  • Skräddarsydd interaktiv middagsunderhållning
  • Prisutdelning
  • Programledare 
  • Ljud- och ljusrigg
  • Skräddarsydd hemsida med teaserfilm
  • Medarbetarenkät
  • Aftermovie

 

“Stort tack för ett fantastiskt väl genomfört event! Alla är supernöjda, vilket känns väldigt kul. Själv hade jag också jätteroligt och det kändes otroligt tryggt att ha er med.”
Josefina, Gallagher

Vill du veta mer?