Phyrons årliga kickoff

3 dagar i Brighton

Vårt uppdrag var att arrangera en tre dagar lång kickoff i den charmiga kuststaden Brighton, där vår återkommande kund Phyron nyligen invigt sitt första kontor i England. Målet med konferensen var att samla Phyrons internationella team och stärka sammanhållningen genom inspirerande upplevelser och ett konferensinnehåll som engagerade alla deltagare.


Phyron är en återkommande kund som vi hittat på mycket kul med de senaste åren! Företaget växer så det knakar och har äntligen öppnat upp ett nytt kontor i Brighton, England. Årets önskan var att flyga in samtliga anställda från 12 olika länder för att uppleva Brighton tillsammans!

Eftersom de anställda på Phyron är utspridda i hela världen, så är höstens kickoff & konferens oerhört viktig. Det är här de får chansen att förmedla gemensamma mål och de anställda får skapa minnen och lära känna varandra på ett mer informellt sätt utanför arbetstid.

Information om Phyrons årliga kickoff

Från 12 olika destinationer hjälpte vi dem att flyga in 50 anställda till en gemensam destination, nämligen Brighton! Här spenderades 3 dagar tillsammans med fokus på konferens och att få kvalitetstid med sina respektive team. Detta kombinerades med god mat och dryck och härliga aktiviteter.

Höjdpunkten på resan var helt klart när de fick tillbringa en hel eftermiddag och kväll på Artelium Wine Estate i East Sussex. Upplevelsen började redan när den passande vintage-bussen hämtade upp gruppen och tog med dem upp till de vackra vindistrikten för visning, vinprovning och en stämningsfull BBQ middag!

  • 50 personer
  • 3 dagar
  • 2 medföljande projektledare 
  • 50 projektledningstimmar
  • 15 inblandade leverantörer
  • Resor från 12 olika destinationer
  • Skräddarsydd hemsida & anmälningssida 
  • Deltagarhantering

Vill du veta mer?